Home sweet home!? :)

Åkte redan kring 12.30 igår från Ötå till Luleå. Kändes lite tidigt, men hade skjuts då så var lika! Dessutom hade jag mer att göra här hemma i stan än i Ötå. Var och handlade, hängde upp lite gardiner, gjorde lite affärer och sen hämtade jag upp vinterkläderna från källaren även :)! Längtar tills jag får börja ha min nya vinterjacka, mössa och halsduk :)

Somnade redan 22 igår, sovit 10 timmar, varav 8 bra. men känner mig pigg iaf :) Redo för jobb? Nja jodå :) Har ett experiment nu i ugnen. Kyckling, ädelost, ärtskidor och paprika är lite skeptisk att grönsakerna kommer brännas eller att det kommer smaka mindre bra. hoppas på det bästa iaf!

Varit på stan, lämnade tillbaks en vit mössa som jag köpte förra veckan (?) såg när jag tog upp vinterkläderna att jag visst redan hade en :) Sen har jag varit och lämnat tillbaks en väska. Var en sk weekend resväska, men den var för stor. mer som en charterväska :P Sedan köpte jag mig min "grattis till jobbet" present, min fina svarta väska :D

Nej ska ta och diska, går kväll idag och morgon imorgon så vill inte möta av ett alltför förfallet hem när jag kommer hem imorgon!

Just ja.. idag ska jag nog ringa och boka klipptid ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0