Underbara lediga helg!!

Igår slutade jag halv 2 tog mitt pick och pack och satte mig i bilen mot Ötå! Fördrev kvällen med massa gott och tv :) Svängde även en sväng förbi modehuset och köpte mig en present! Ett par svart/silver örhängen från SNÖ! På måndag ska jag unna mig ytterligare en present! Sett en underbar svart väska som jag bara måste ha! Så varför förtjänar jag alla dessa presenter kan man fråga sig??
Jooo, för att.....
Jag har nämligen jobb tom 31 dec!! Fått förlängt :) Är dock bara en 50% tjänst men iaf kommer få ut ngn hundring mer än vad jag hade som student så ja jag överlever :) Sen tvivlar jag inte på att jag kommer få jobba extra! Är iaf riktigt nöjd!!

Sitter nu i stugan och väntar på att mamma ska packa så vi kan åka mot Ötå. Ikväll blir det pizza film och såklart bastu :D

Så skönt det är att vara ledig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0