Turen på sin sida!

Idag fick jag ett riktigt trevligt samtal på jobbet. Var från Helex som ville upplysa mig om att jag vunnit ett presentkort på NEX (resebyrå) på 5000kr. Detta vann jag tack vare att Elina lät mig värva henne som medlem på Helex och sen valde jag rätt nr mellan 1-100. Tvekade innan jag valde, är det mitt turnummer? Tydligen var det de :)
Så nu måste jag och Elina hitta en resa till våren, vi får se vart vi väljer att åka. Många alternativ har vi iaf!

Annars då? 80% tjänst rullar på.. Innebar jobb mån tis, och onsdag mitt i veckan en ledig dag bara sådär. Sen jobb tors fre och sen ännu mer ledighet ;) Vad finns det att inte älska så säg!? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0