Armas!

Jag erkänner jag är dålig på att blogga när jag inte har semester, och är dålig när jag har semester.
Boden Alive var iaf grymt kul! Nice att träffa kusinerna och ta lite fest med dom :) Rehabet därefter hemma i stugan var gudomligt skönt! Helgen som var blev de fest i Boden igen på fredagen. Är som skönt att gå ut där och vara lite anonym ;) + trevligt att festa med lite nya människor! På lördagen blev de fest hos mig och därefter BBB. Är bara 2:a gången som jag var ut där i år. Var trevligt, fick med mig Sussa ut :)
Nu är  jag i stugan, kom hit måndagmorgon och stannar till söndag. Imorgon fyller jag visst år. Fre och lördag är det marknad, så blir ytterligare en 2dagars. Man lever bara en gång och semesterdagarna är snåla så det gäller att passa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0