Bokat och klart!

Sådär nu har jag bokat resa till Halmstad/Göteborg. Vart lite dyrt, men ingen större överraskning. Kostar att resa i Sverige. Dessutom har jag råd så inget jag grämer mig över direkt ;P! Blir iaf borta 16/6-27/6. Så Helena jag kanske kommer redan tisdag och är till torsdag? Hinner vi hänga på riktigt eftersom vi ändå ses allför sällan :) Vi ser ju ;)?!

Pratade med min kusin igår! Hon rekommenderade mig bla Sportamore.se Självklart gick jag in dit och där hittade jag dessa. Det svarta linnet är ett sk "meshlinne" som man kan vända på så det blir vitt istället för svart. Denna och den blå nike t-shirten (är "dragsko" baktill så den går att dra till så det blir lite rynkigt) blir att ha i gymmet :)! Luvtröjan är Onepieces nya tröja, är dragkedja även där bak, inte för att jag vet vad de ska vara bra till mer än att de ser fint ut? Var dock lite dyr så blir att ha när man ska försöka vara sunk fin ;P
Nike Field Mesh Tank Nike Jam-A-Rama Tee Slakkline Z-Hoodie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0