ge mig helg nu!

Nedräkning till helgen! Efter förra helgens fiasko är längtan stor. Sure jag hade jobbhelg men brukar ändå inte ha så tråkigt :P Är helt överlycklig då jag fick bort min fredagkväll, behövdes till ett dagpass istället! Ibland har man tuuur :) Ikväll har jag ett kvällspass som väntar..
Träningen denna vecka går inte bra...  Är uppe i en gång, ev att jag hinner gå imorgon på morgonen. Eller ta bort hinner då jag menar orkar ;) Söndag? Kanske, efter 2 dagars fest får vi se hur pigg man är! Prio ett är iaf att ta stan innan jobbet. Fick hem 3 klädpaket igår, ingenting kommer att behållas. Men har gjort en nya bättre order från sportamore ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0